ta säden där den kommer.

oj oj oj. som jag skrattat. bert karlsson är faktiskt en ganska rolig filur. hans sexskämt är något jag kan se mig dra på fyllan nästa gång. eller så kanske jag kan försöka sexa upp apotekaren med att säga: "du, du vet att man får ta säden där den kommer va?".  i vilket fall som helst tittar jag faktiskt på charter hjältar samtidigt som jag filar lite på grupparbetet. snart skall jag dock diska upp och sedan sätta mig med linns stilmall till hennes blogg. kanske kan man få till något fint, halvkass som man är.

dagens mest strömförande: mina hörlurar. när jag lyssnar på MGMT eller något annat knastrar det ibland till och en kavalkad av ettriga stötar ilar i öronen. fruktansvärt obehagligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0