ur balans.

detta känns helkonstigt. jag hade liksom vant mig vid att inte kunna blogga regelbundet, så nu när jag kan det, står det still i huvudet. jag är helt blank. nästan.

iallafall var det mysigt att hänga med therese och jonas lite. även om jonas mest tog på sig sina skidkläder, pjäxor, skidor och stavar och styltade runt i lägenheten, mäkta stolt. men det kan man ju förstå, för snygg va han. dessutom fick jag klistermärken av jonas. kungen&hertigen-klistermärken. de är jättefina. skall pimpa dator, lägenhet och eventuellt högdalen med dessa. oh yeah.

dagens halaste snabbis: jag höll på att drutta på rumpan två gånger under min hastiga färd från lägenhet till tunnelbana. parkeringen vid simhallen är farlig. två gånger fick jag hjärtat i halsgropen men lyckades rädda mitt ass genom att kreppa tag i närmaste bil/lyktstolpe. jojo. att jag klarade att ta mig dit på fem minuter, och hinna med tåget är nog värt en mindre applåd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0