inget kallvatten är lika med katastrof.

ja, kanske inte för hela världen, men för mig. just nu sitter jag i soffan med otvättat hår, otvättat ansikte och verkligen inget kaffe i handen. det suger så hårt att jag funderar på att gå lite tidigare för att hinna köpa kaffe på caféet här i högdalen. å andra sidan har jag sovit förvånansvärt gott inatt. kommer inte ihåg vad jag drömde, men det gör detsamma. vet bara att jag vaknade av att idioten som delar ut lokaltidningen bokstavligen kastade ner tidningen genom brevinkastet. men jag blev inte arg, snarare tvärt om. för jag hade sovit så gott.

iallafall. idag skall barack obama diskuteras och äcklig lunchlåda (de hårda potatisarna från igår) ätas. inget jag ser fram emot. men jag har ju andra saker att se fram emot, så jag antar att det kommer bli en härlig vecka med massor av för- och nackdelar som väger upp varandra.

dagens svar: till anonym: klart jag kan ge cred bara sådär, för den som inte visste det är vårdslös ett utav mina andranamn. dessutom kände jag inte till begreppet tidigare (vilket kanske säger mer om mina alkoholvanor än dina) och fann därför informationen mycket upplysande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0