bad protein. bad.

ganska bra dag i skolan. lagom långt, och lagom med gnäll om arbetet. skall nog bli bra det där. skönast var dock att komma därifrån, såklart, och jag hade för avsikt att besöka claes ohlsson i gallerian en snabbis, och sedan gå och träna. det gick sådär. för wedins hade utförsäljning och jag hittade dessa fantastiska skor.
i november var jag tvungen att kasta mina favorit lackskor med liten platå och hög klack. kan ni förstå hur glad jag blev när jag hittade ett par i stort sett identiska för en struntsumma? jag skuttade nästan till gymmet... där körde jag iallafall så mycket jag orkade, med visst tillbakahåll med tanke på mitt treveckors uppehåll. men oj vad skönt det var.

nu måste måste måste jag plugga. på riktigt. jag har ju trots allt prov imorgon.

dagens illamående: senast jag drack mitt nya protein mådde jag skitilla. därför mådde jag illa idag också, trots minimal dosering. inte alls kul. försökte säga till mig själv: "det sitter bara i ditt huvud!" men jag lyssnar ju aldrig på vad jag säger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0