smått irriterande.

jag släpade mig och mina väskor till uppsla i förrgår. detta för att jag skulle släpa mig och mina väskor till haninge idag, och sedan åka direkt till centralen efter provet. det hade jag inte behövt. provet var svårare än vi trott, därför kunde jag och don thomaso åka med 10.46-tåget hem. jag hann alltså åka hemom. jag hade alltså kunnat lämna väskorna hemma, och sluppit kånka på dem uppsala-stockholm-haninge-åkersberga-globen-högdalen. fy fan. men ganska skönt ändå, för nu har jag bantat ner packningen något. något, inte mycket. men något.

nu skall jag dock bege mig mot ica för att köpa tröstgodis, och sedan mot centralen för att gå på en buss som jag skall sitta på i sju timmar. kul.

dagens ikväll: jag missar på spåret ikväll. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0