jahapp.

så var man hemma efter ytterligare en dag i skolan. inte så givande, men "vi" försöker göra det bästa av grupparbetet trots bristande information. inte så mycket kvar att göra... tyckte att det skulle passat bra att åka till uppsala idag, men det var jag tydligen ensam om. så ja, jag får väl laga mat åt mig själv och titta på grey's anatomy själv ikväll. tåls att sägas igen; hade det inte varit för att jag är ett ganska trevligt sällskap så... återkommer.


dagens jätte yay
: tradera kan man inte lita på, men hur som helst tar julia bussen till mig med (vad jag iallafall har fått för mig) en grupp indiska utbytesstudenter som spelar schack till stockholm på fredag. och åker hem med dem på söndag. för nästan inga pengar. det är så man blir helt darrig i benen.

Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHAHA ooooh my! tänk va kul om de skulle vat schackspelande Indier! Men tyvärr tror jag nog att de mest kommer va högljuda Amerikander och fula tyskar... inte lika underhållande. Men hemsk bra att jag har min Ipod´med en massa houseavsnitt i då!

2009-02-25 @ 19:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0