i love lily.

jag är kär. igen. i lily allen. fick hennes album på mp3 av linn, och har lyssnat på det hela dagen. det är så bra. she's such an amazing singer/song writer, the lyrics are so cheeky, makes me laugh and even makes me think: "hey, that could so be me..." really wanna go see her live.

"I can see how it's confusing -- it could be considered using
When I call you up straight out of the blue
But I don't understand what else a girl in my position's to do
Now I know you feel betrayed but it's been weeks since I got laid
This doesn't mean that I don't think you're a fool
But I don't understand what else a girl in my position's to do"

iallafall. gör mig iordning för pingis ikväll. skall åka in till stan och göra ett sista försök i att hitta de där skorna, och sedan möta upp med apotekaren. vi två skall i vår tur sedan möta upp med moahhhh, och vi tre skall sedan bege oss till boulebaren för att se om det är några fler som skulle vilja spela pingis med oss.

dagens sommar: jag försöker få en känsla av sommar och sprutar ner hela mig med monoï de tahiti från yves rocher. det funkar ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0