what. the. fuck.

någon måste skoja med mig. femman har slutat att visa dubbelavsnitt av vänner, så nu måste jag dels klara mig med ett avsnitt om dagen, och stå ut med rules of engagement i en halvtimme. mitt huvud är förprogrammerat på 19.00 - femman. det går inte ta bort. jag dör en långsam död. det är inget roligt program. det suger stortå med infekterat nageltrång.

jag har iallafall pluggat halvduktigt i två timmar, och skall nu försöka sno åt mig en tvättid, och sedan laga kyckling med valfritt tillbehör. glömde som sagt hälften av det jag skulle handla, trots välskriven lista. därför måste jag antagligen köra "ole-dole-doff" och hoppas på att jag pekar på något gott i kylen, som går ihop med kyckling.

dagens efternamn: dethär med att byta efternamn/alla namn på facebook trodde jag först var en löjlig trend. det var det. moa och de andra informerade mig dock om att det även är ett smart sätt att undvika att idioter söker upp en och sånt. så jag hängde på. såklart.

Kommentarer
Postat av: Emma H

Kände att det var dags att jag och Josh made it official..

2008-12-08 @ 20:45:22
Postat av: Kusin D

Nu tycker jag förstås du reagerar på fel saker.

Rules of engagement är väl ok? Hur man däremot 18.30 kan ersätta AFV med ett "citat: skitprogram som unga mödrar" är för mig helt obegripligt.

2008-12-09 @ 22:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0