seg söndag.

jag vet inte vad jag har gjort, egentligen, mer än ätit kalkon och lekt med kusinbarnen. de var allmänt bråkiga och jag fick skälla på dem flera gånger. inte jätteargt, men lagom argt. sedan klockan fem har jag bara suttit här vid datorn, stirrat in i skärmen och en liten stund skrattat åt bonde söker fru. förlåt, men är det inte lite patetiskt att fria i tv? kan vara så att jag mest är avundsjuk och också vill pussas och kramas sådär kärleksfullt. kan vara så. kanske.

i vilket fall som helst ska jag imorgon göra allt jag inte gjort idag, det vill säga: skriva klart min del av grupparbetet, intervjua folk på intersport, boka flyg till stockholm, betala hyran, plugga till provet, kolla på avsnitt åtta och nio av true blood och sist men inte minst plocka mina ögonbryn. jo men visst, fullspäckad dag var det.

nu ska jag äta chips. fram till nyår får jag och mamma äta vad tusan vi vill. det har vi bestämt.

dagens gotteri: min kusins "fru" (de är inte gifta, men de bor ihop och har barn och grejer. då kan man lika gärna räknas som gifta) har en liten butik i getinge, där de säljer sjukt goda grejer, och tillverkar egen choklad. klicka på bilden för att gå in och kika vet ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0