klippt och klappat.

fick en trevlig pratstund hos frisören. tjejen som klippte mig heter jasmina, och är alltså elev på frisörskolan mirabella (sveavägen). för ynka 90 spänn fick jag en proffsig behandling av denna supergulliga tjej. blev verkligen jättenöjd. tack gumman! kommer lätt gå dit en gång i månaden nu, tills hon är klar med utbildningen.

dagens mest tekniska: skall snart lägga upp lite bilder för att visa hur mycket tekniska prylar jag köpt idag. men jag måste plugga först. prov imorgon.

Kommentarer
Postat av: Klara

Hoppas tentan gick vägen! Jag har nu lusläst bloggen för att kompensera för alla dagar jag inte gjort det, och... ja jävlar vad du skriver...;) När kommer du hem till skåne?? More importantly; när till Malmö?

2008-12-10 @ 20:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0