dags att sova.

jag gjorde det. jag lät det gå 55 minuter in på sista tvättpasset, sen tvättade jag! skrev dock en ursäktande lapp och tejpade upp på dörren. ingen verkade ha något emot det, så nu har jag rena lakan i sängen och trosor till imorgon, och flera dagar framåt. för övrigt är trepacket med hipsters från divided black antagligen de skönaste, snyggaste och mest användbara trosor jag någonsin dragit över rumpan. stringtrosor borde skrotas på riktigt.

nu ska jag klättra upp i sängen, och drömma om helgens busigheter och banankakor och annat kladdigt! nice.

dagens skämt: när emma skickade detta till mig skrattade jag så att jag nästan dog. det är så roligt:


en tjej går in i en butik.
hon köper en banan, en tandborste, ett paket tamponger och en tidning.
hon lägger varorna på bandet och tittar på killen i kassan.
han tittar tillbaka, ler och säger: "du är singel va?"

tjejen rodnar lite och frågar: "ja, hur visste du det?"

killen svarar: "för du är så jävla ful."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0