bra helsingborg.

sjukt skönt att få träffa bonnie. hade svår ångest när jag jobbade igår och tänkte tankar som: "fan, nu kommer jag inte hinna träffa bonnie" och "hur ska detta gå..." därför kunde jag alltså inte låta bli att köra ner, även om klockan var mycket. med tanke på att klockan var mycket och varken jag eller bonnie hade ätit middag, körde vi till maxi för att handla. hör och häpna, vi köpte varmkorv och korvbröd. vi bestämde oss för att koka korven. sällan har korv smakat så gott vill jag lova.

efter korvätande pratade vi om julklappar, plugg, hennes och sandi shagwells bravader i egypten och männen i våra liv (som att de vore många...). sedan drack vi cola, åt chips och kröp ner i bonnies säng. då det var -2 grader i hennes lägenhet kröp vi tätt intill och somnade gott.

när vi vaknade i morse kramades vi hejdå och jag åkte mot högaborg för att plocka upp ex-sambon. vi åkte sedan till min ex-svärmor och åt frukost. grät en skvätt och pratade. sedan åkte jag och ex-sambon till väla för att vända igen. av någon puckad anledning hade de stängt. så vi åkte en sväng till stan, och åkte sedan hem för att kramas hejdå. känns så konstigt att man kan sakna något så mycket, när det ändå inte var så bra. men jag antar att man bara tänker på de bra sakerna. jaja.

nu är jag hemma igen och skall snart hoppa in i duschen. lagom otaggad för att göra mig iordning. men är det nyår så är det. ifall jag inte får chans att säga det innan jag åker till festen, säger jag det nu: gott nytt år på er!

dagens godaste: ikväll skall jag dricka rödvin. skall dricka det godaste rödvinet jag vet. down under. litet tips bara.

Kommentarer
Postat av: K

På nyår och på ens födelsedag är väl de två tillfällena som man får lov att smygdricka innan vännerna kommit och festen börjat, eller hur! Det gör jag. Mums. Puss på dig och gott nytt.

2008-12-31 @ 16:53:00
Postat av: Linn

Down under! mm...gott...Drack det igår jag med! Finns på box på systemet för 149 kronor! Det du..;)

Puss puss

2009-01-01 @ 12:54:50
Postat av: The real K

Jag skulle uppskatta om du gav fan i att använda mitt internetalias kekeke! Desutom var jag nykter igår! fakk öööfffff!

2009-01-01 @ 17:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0