jag vill också göra något coolt.

sitter just nu i västemalmsgallerian. har aldrig varit här förut. alltid lika spännande att upptäcka nya platser och förstå hur olika platser förhåller sig till varandra. i vilket fall som helst sitter jag här för att remarkable har sitt kontor här mitt emot. var där och pratade med torun, och det visade sig att de jättegärna tog emot mig som praktikant i april. ska bli sjukt kul! något ännu sjukare var att se petter igen. efter ett halvår i asien var han brunbränd, långhårig och såg gladare ut som aldrig förr. det var verkligen kul att få träffa honom igen. och vi behöver nog snacka, han och jag. för vem vet om jag fortsätter utbildningen efter sommarn. jag vet inte. men han kanske kan komma med några goda råd...

dagens hetare än hett: oh. my. god. olivia i min klass fick min käke att gå ut led. hon har gjort något jag aldrig skulle vågat, men fy bubblan vad snygg hon är. damn girl! u rock! och jag som velar om jag ska klippa lugg eller inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0