times are changing.

det börjar bli dags för ett byte. jag skall alltså byta från min metroblogg, till denna, oh så mycket krångligare, men ack så mycket mindre full med tekniska problem, blogg. så gör er beredda...

jag har idag varit i skolan, tränat och handlat. har hittat en vi-butik här i högdalen där man kan fynda massor med fina grejer. köpte bland annat dessa fantastiska tofflor för 10 kronor:


ja, de glittrar! hur söta som helst...

nu skall jag börja med maten, det blir biffar med spriskummin och fetaost, ugnsstekta morötter och potatis, och tzatsiki. gott, får man hoppas.

dagens faktum: jag är en biatch, i mångas ögon. men det spelar ingen roll, tycker bara det är roligt att få höra vad människor tycker och tänker om mig, även om jag önskar att de vågade säga det TILL mig istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0