trött och sliten.

nu är jag lagom trött för att kunna somna på två sekunder, och vara lagom utvilad till morgondagens julklappshandlande. har skrivit en lista som jag bara måste kryssa av en efter en, och bli färdig med. för sen är det kört. skola måndag till torsdag, flyga hem torsdag eftermiddag, och sen jobba fram till julafton. typ. ingen öppning för att handla där inte!

dagens film: talladega nights var helt okej ändå. inte så bra som den gamle gamle vännen lovat, men inte heller så kass som don thomaso lovat. men nej, jag ser den helst inte igen. se den, men inte om ni känner att ni har något bättre ni skulle kunna göra. för jag skrattade faktiskt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0