granatäpple my ass.

middag hos therese med claudia. pestolasagne såklart, lite rödvin och massa snack. mest sega var vi, men som tur var blev vi lite piggare av att provligga thereses spikmatta. ja. spikmatta. det är sant. skall tydligen främja både blodcirkulationen och ämnesomsättningen. inte för att min ämnesomsättning är i behov av att främjas, snarare tvärt om.

nu är jag lagom trött för att kunna stupa i säng och lagom sjuk för att med gott samvete kunna sova lite längre imorgon, och istället ägna mig åt hemstudier. kommer nog ge mig mer rent läromässigt, för dagens undervisning hade tydligen bestått av visning av reklamfilm på youtube. rätt i tiden? kanske. helt fel med tanke på lärarens avsaknad av pondus? ja. alltså helt rätt av mig att stanna hemma.

köpte btw granatäpplejuice för någon dag sedan, för jag älskar granatäpple. men konsumtion av juice gjord på denna frukt är inget att rekommendera, såvida man inte finner smaken av äppeljuice-gone-bad tilltalande.

dagens sanning om slampor:

jag:  haha, är det här jag skall förtydliga att jag inte ser mig själv som slampa?

apotekaren:  hade inte både du och jag varit lite slampiga hade vi aldrig träffats!

jag:  haha, usch, du har nog rätt.. kan man vara slampa-light?


apotekaren:  det kallas diet då! finns en variant med manligare profil som heter zero.. tycker dock inte slampa måste vara något negativt så satsa på orginalet, more taste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0