äntligen ren.

tjo ho! min dator är ren! no more trojan horses! hade jag kunnat hitta idioten som hackat sig in på min dator skulle jag skära av kuken på han. fy fan. och ja, jag antar att det är en kille som gjort det.

sitter nu på bussen mot växjö. åkte från sthlm 12.10. var framme i jönköping för bussbyte 17.10. kommer till växjö 19.10. vi snackar alltså sju timmar på en buss. sittandes. utan kaffe. don thomaso, snälla beema över en kopp? jag dör. jag har sån träsmak i rumpan att jag inte vet vart jag skall ta vägen. det suger. men ärligt talat kunde jag inte bry mig för att:

1. min dator är ren. inga virus. jag behöver inte gråta längre.
2. jag var på quiz night på wirströms pub i gamla stan igår, och sedan tranans bar på odenplan. en mycket trevlig kväll.
3. om drygt en timme får jag träffa mina söta flickor igen.
4. jag åt en så pass stadig frukost, att jag bara är lite hungrig.
5. jag skall dricka glögg ikväll och mysa massor.

summa sumarum: jag har mått sämre! lovar att ta massor med bilder och blogga så mycket som möjligt!

dagens roligaste: jag skall förhoppningsvis även träffa konrad i helgen, som jag bodde ihop med i london. han är go han. ska bli hur kul som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0