vända i dörren.

suck. helst av allt skulle jag vilja släppa mina väskor och kassar och vända i dörren. efter skolan åkte jag för att träna. det gick hur bra som helst. men sen. sen bestämde jag mig såklart för att handla mat. observera att träningsväskan var packad till max, redan, och att jag ibland fångas av ögonblicket och plockar på mig way too much grejer i mataffären. som lantkorv, kycklingfilé, potatis, grönsaker och löjligt mycket frukt. trots att min rygg är sned som den är redan innan påplockandet börjar. men men. det ska gå. och det gör det, men när jag kommer innanför dörren är min rygg så krökt åt vänster att jag nästan går av på mitten.

som om inte det var nog möts jag av denna lapp:


som sagt. tänk om jag kunde vända i dörren, åka tillbaka till uppsala, få lite massage och dricka kallt vatten. det är ungefär precis vad jag vill göra nu.

dagens roligaste: trots allt det fruktansvärda var det riktigt roligt i skolan idag, och jag ser fram emot att gå dit imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0