vad hände med den extra timmen?

hm. idag gick jag upp en timme tidigare, eller rättare sagt gick jag upp samma tid som vanligt, men jag skulle åka hemifrån en timme senare. jag hade alltså en timme tillgodo. nu är den timmen slut, och jag är fortfarande inte färdig. då kan man ju undra vad som hänt den timmen? ja jag vet inte. i vilket fall som helst ska jag springa till bussen snart, och sitta i skolan med ett grupparbete ett tag. klockan 14 skall jag träffa torun på remarkable, wish me luck.

dagens bush: på tv4 har de hela morgonen visat klipp där george w bush sagt roliga saker. bland annat försökte han ge sig på ordspråket "fool me once, shame on you. fool me twice, shame on me." det gick sådär.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo så är det tiden springer snabbt speciellt på morgonen.

Hoppas du hann med din buss.

Ha en härlig dag

kram

2009-01-15 @ 08:40:45
Postat av: K

Är mest fascinerad över hur du tar dig tid at skriva att du inte har tid! ;) Va, liksom??? Appropå kokande ägg (tidigare inlägg) lyckades jag glömma mina...40 minuter. Vågade inte se hur resultatet blev, de gick i sopen direkt..

2009-01-15 @ 16:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0