trötta ögon får inte vila.

och där var power point presentationen färdig. fy fan. jag är bra, men det är sjukt jobbigt. mycket pill och fix och trix och skit. jaja. nu slipper jag det ett tag iallafall. dessutom blev jag glad när det verkar som att jag får göra min andra praktik hos remarkable. skulle va riktigt kul. den är i april-maj först, men ser ändå fram emot det. nästa vecka skall jag och torun träffas och prata lite. torun är jättelik bonnie, det är lite roligt tycker jag. inget är dock spikat än, men jag hoppas hoppas.

nu ska jag laga mat. något med kyckling. jag har noll fantasi, efter att ha kört slut på all brain activity i arbetet med ppn, så jag får köra "ole-dole-doff"-grejen idag igen. alltid lika spännande...

dagens för övrigt: för övrigt har jag i min ensamhet dragit på mig svarta tights och min randiga body. lägg till ett par raggstrumpor. het. het är vad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0