tre äggmackor. med kaviar.

äggmackor. mmm. tre stycken till och med. vet inte riktigt vad jag tänkte, men antagligen något som har med det faktum att frukost är det enda jag kommer äta innan middagen ikväll, att göra. har dock bunkrat upp med två blodgrape, en avocado och två bananer. borde man väl stå sig på ett tag? ser fram emot att jobba i vällingby idag, det var längesen.

nu ska det sminkas och kläs på. ligger lite efter i tidschemat, men det betyder bara att det blir mindre underklädesshopping för min del.

dagens uppvaknande: kvart i fem rullade pojkarna in genom dörren. men oj vad de smög duktigt. därför tog det ett tag innan jag vaknade, och ljuden de gjorde var liksom inne i drömmen. alltid lika konstigt att vakna så. de hade iallafall haft ganska roligt ute, men berättade knappt mer än så. nu ligger de på varsin soffa och sover. söta är de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0