tidig morgon.

trots tidig morgon (inte direkt tidigare än vanligt, för mig iallafall. men ändå.) var det en bra morgon. alltid trevligt att slå upp ögonen och möta ett leende, och få en puss med lagom dålig andedräkt. det är ju trots allt så att om båda har lite dålig andedräkt tar de ut varandra. som plus och minus. sen var det ingen stressig morgon direkt, och jag slapp gå till stationen. jag fick skjuts, hann köpa en kaffe och satt bekvämt hela resan. kunde i sakta gemak ta mig till pendeltåget och hann i god tid till skolan. fick dessutom både frukost och lunchlåda. bortamatch med fördelar, skulle man kunna säga.

nu läser vi en kurs i ledarskap, vilket jag finner mycket intressant och roande. skönt med en kurs där man inte behöver anteckna direkt, utan snarare kan prata på och tycka till. skall dock försöka hålla igen, då det visat sig mindre uppskattat att jag alltid har något att säga.

dagens premiär: lipstick jungle börjar ikväll. jag måste väl se det, antar jag. även om jag tvivlar på att det är nått vidare bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0