slapp söndag.

mycket fin gårdag. trots velighet och öl-slut lyckades hela gänget bli på topp tack vare inköp av ett flak folköl. innan dess hade vi suttit hos johan och druckit oss lätt berusade. därför var det nog ganska lagom. i vilket fall som helst var det claudia och gänget jag och apotekaren hängde med. och det funkade bra. även om det blir lite förvirrat när många heter likadant.

efter "fördrink" mötte vi upp med therese och gick på kalas ovan kungsgatan, i en företagslokal. vi var väl de enda som inte hade lite mycket innanför västen. förutom ett visst körsbär. jag och apotekaren och therese satt och funderade massor på hur vi skulle göra för att ta reda på om det var ena syskonet körsbär, eller inte. precis innan vi övervägde att sätta igång "save tonight" kom jonas och bekräftade: "det är han."

det tyckte vi var lite ball, och kom väl inte riktigt överens om vem som vann. dvs. vem som kom närmast. jag och therese språkade en kort stund, apotekaren fick en skål. ganska lika skulle jag vilja säga.

i vilket fall som helst har vi varit väldigt sega idag, och skall strax äta bakpotatis och kyckling. inte fast, denna gången.

dagens kom igen: om man gemnsamt bestämmer att ett arbete skall vara tre till fyra sidor, skall det då vara så svårt att hålla sig till det?? vad går vi i, högstadiet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0