ögon i kors.

trots att jag går upp samma tid när jag sover i uppsala, som när jag går upp när jag sover hemma, är jag mycket tröttare och mycket segare. nej, det beror inte på att jag går och lägger mig senare (jag går och lägger mig, eller somnar iallafall, ungefär samma tid som hemma också) utan snarare på att det inte är lika varmt och skönt och frestande att ligga kvar i sängen när jag sover hemma. så måste det vara.

nu är jag iallafall på plats i skolbänken. fick gjort rätt mycket av läsning och uppgifterna igår, och verkar ha ganska bra koll på läget. det är dock mastiga dagar jag har framför mig, och jag längtar så till helgen. ikväll är det dock g-star fest på gång, vilket ska bli sjukt kul. nu börjar vi...

dagens numera tjej: igår blev prinsen kallad jennifer. det var kul. därför skall jag försöka kalla honom för det framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0