nu. sova.

jojomen. jag är snart färdig för att bädda ner mig och sova. inte klockan tio, men nästan. bättre än tolv, iallafall. blev inget plugg alls, så jag får väl hålla vad jag själv lovat och faktiskt gå upp äckligt tidigt imorgon. som tur är har jag ju kommit fram till vad jag ska ha på mig, ordnat lunch och kokat ägg, så att det bara är att bre mackorna imorgon. har även lagt fram frukt och sesamkakor som kan vara bra att ha till hands när man skriver prov i tre timmar.

god natt.

dagens skådis: michael pitt. är nog något utav det läskigaste jag sett. såg honom i "funny games" i höstas, och nu var han på 6an. det har lite med mittbenan, och det faktum att han liknar en blandning av mr. maxi och viktor "mårtensson" lite. tror jag. i vilket fall som helst är "funny games" en bra men cp film. se.

Kommentarer
Postat av: julia

vadå är nya inneordet där uppe cp eller? sluta använda det med en gång! skandal!. det är en sjukdom

2009-01-07 @ 23:43:32
Postat av: dannjella

oh, han var med i dawsons creek en gång i tiden..

2009-01-08 @ 11:11:54
URL: http://vjykort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0