mycket snor. lite glåmig.

ja min sjukhet verkade inte vara så allvarlig ändå, och nu är jag mest snorig, lite trött och ganska "glåmig". men det skall väl förhoppningsvis gå över till helgen. då får jag besök från LA och det är dags att jobba lite för att få ihop lite pengar.

igår åkte datorn in på rehab. var dock lite bekymrad då tjejen som tog emot den såg väldigt frågande ut när jag sa vilket virus jag hade fått på den. hon skrattade nervöst och frågade vad det var för något. jag frågade då om jag kanske kunde få prata med någon annan istället. det fick jag, och han log lugnande och sa: mycket hoppas hoppas att det går bra.

nu ska vi plugga lite inför provet, gå igenom vilket beyg vi skall sätta på de andra gruppernas arbete (vilket kommer bli en pain, då jag redan blivit klassad som en elak och personpåhoppande biatch).

dagens imorgon: imorgon tänkte jag kanske åka till loppisen i tyresö, på eftermiddagen. nån som ska med?

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vill med!! =))

2009-01-22 @ 18:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0