lite sådär.

alltså, jag har kommit in i en fas som jag tyvärr inte sällan hamnar i. det är en fas där jag aldrig är hungrig, inte känner något sug efter mat och mår illa av att bara känna lukten. därför är middag ett rent helvete. frukt äter jag gärna, men det är just var mat-mat som får mig att kväljas. är det någon annan som känner såhär ibland? har det med hormonerna att göra? för jag fattar inte alls. jag gillar ju mat! suck.

i denna tristess som slog mig när jag stod i köket och gjorde matlåda till imorgon gjorde att jag var tvungen att hälla upp ett glas vin. tjena mittbena. nu ska jag betala räkningar och bestämma outfit till imorgon. ciao.

dagens addict: jag är addicted to lagerhaus. puss på er.


Kommentarer
Postat av: julia

ne du vännen. Det låter mest sjukt. Gå till doktorn.

2009-01-27 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0