lite kär.

jag är nog lite kär tror jag. rent allmänt. även om det är mycket som är lite halvjobbigt, så är min helhetsbild av situationen svagt rosafärgad. jag äter god mat och ser resultat av min träning. mina klasskamrater är (för det mesta, haha) trevliga och gulliga. mina nycklar kompanjeras av en fin nyckelring och en "key head" med hello kitty. mina vänner hör jag inte av så ofta men ibland känner jag i magen att de tänker på mig. tulpanerna som står på soffbordet är härligt röda. ljusen som brinner i badrummet luktar ljuvligt. ikväll skall jag dricka lite öl med bland annat favorit-claudia och gå på konsert. sen så får jag ju sist men inte minst antagligen besök från uppsala i helgen. så rent allmänt skulle man nog kunna säga att jag är kär i min livssituation. så det så. får se hur länge det håller, och njuta av stunden antar jag.

dagens bild:


Kommentarer
Postat av: EM

Då känner du rätt, för jag har tänkt på dig hundra gånger idag men nu blev klockan mycket igen. Jag har svårt för det här med att vara working lady och hinna med resten=/ Jag ringde dig ju faktiskt igår dock...jaaaaajaaaa, vi försöker imorgon igen, för DÅ ska JAG vara hemma hela kvällen. så det så.

2009-01-15 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0