lite bitter.

det är en smått kluven emelie som skriver just nu. trots att jag snart skall åka och möta apotekaren på centralen, vilket jag sett fram emot hela dagen, kan jag inte låta bli att vara lite bitter över att ha slängt 500 spänn i sjön på en oasis biljett och inte kunna se dem. hade verkligen varit helt fantastiskt att se dem med emma, julia och anders. men nej, istället får toff följa med. här ger man honom en biljett helt gratis och får inte ens ett tack. jaja, skall försöka sluta vara bitter.

dagens inköp: en bh. en ynka liten bh köpte jag. fin är den, men hallå. hade ju tänkt köpa minst två. jaja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

en liten tröst?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/live/article4260393.ab

2009-01-26 @ 15:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0