inte lika bitter.

tack vare en länk till en recension av gårdagens oasiskonsert är jag inte lika bitter längre. inte över det iallafall. just nu är jag istället bitter över att det var så länge sedan jag träffade flickorna att det gör ont i magen. det var ju liksom inte bara oasis jag var ute efter. jaja.

jag har iallafall gått i skolan hela eftermiddagen och skrattat åt personligt påhopp där vår nya lärare sa såhär (efter att jag berättat att jag tidigare jobbat i lund): "och så flyttar du ända upp hit? jaha. du har väl pojkvän här uppe."  haha. det var skoj, och resten av lektionen var ganska kul. lite förvirrande, men kul.

efter skolan åt jag min lunch på tåget, trots att don thomaso whinade om att det luktade i hela tåget. sedan fick jag fart på mitt ass efter en veckas uppehåll från träning. riktigt skönt. nu är jag helt slut i benen och ser fram emot att ligga utslagen på soffan tills jag skall gå och lägga mig.

dagens namn: ja det verkar ju som att ingen annan än jag lagt märke till att jag har namnsdag idag. så grattis till mig. tack. det var så lite så.

Kommentarer
Postat av: Julle

GRATTIS :D jag har förresten börjat träna jag med nu, haha, det går sådär alltså... inte kunnat sova på två dar pga träningsverk... :P

2009-01-26 @ 21:24:10
URL: http://peoplealwaysgrieve.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis! JU! men erkänn att det är svårt att ha koll! Och så söt du var i morse... :)

2009-01-27 @ 21:37:51
Postat av: Klara

Hmm oj - ovanstående kommentar är btw från mig. Ingen hemlig man som av oklar anledning skulle ha sett dig i morse.. haha!

2009-01-27 @ 21:39:15
Postat av: Emma K

men hallåååååå, andranamnsdagar räknas ju inte. Precis som om du har koll på när det är Josefin! ;p

2009-01-31 @ 13:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0