det var fanimig på tiden.

ja jag har ju inte klagat och tjatat och gnällt över att leveransen av boken jag beställde till denna tvåveckorskurs valde att dra ut på tiden. jag hade hoppats på att få den i torsdags, men jag fick den idag. eller rättare sagt, jag fick en avi. så jag hämtade ett löjligt gigantiskt , som innehöll denna tunna lilla bok, som mycket väl kunde gått ner i brevinkastet. jaja, nu är den här. så nu ska jag sätta igång med matlagning och läsande. wee-hee. verkligen jätte sugen är jag. tur att jag fick tränat ordentligt, så att jag har tappat lite aggressionsenergi.

dagens tv: jag ska verkligen kolla på arga snickaren ikväll. hell yeah. hoppas det blir lite som hell's kitchen, fast med plugg och skruv, det skulle ju trots allt vara ett koncept i min smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0