bara lite trött.

mmm. jag var ju inte så bakis i morse. förstår inte hur jag lyckades producera så mycket som jag ändå gjorde. jag satt och sa "öööhhh... jag menar... hmmmm..." rätt mycket också, men i det stora hela taget fick vi ut rätt mycket ändå, och nu är vi nästan klara med grupparbetet. jag skall renskriva lite och pilla med en power point. och det är jag ju rätt bra på, så det ska nog gå fint.

nu ska jag dö i en halvtimme. sen ska jag städa inför finbesöket imorgon och äta lite mat. ikväll blir det sedan filmmys med malin och popcorn.

dagens sanning: ingen gillar när någon annans barn kletar med kladdiga fingrar på ens laptop. eller när mammor fäller ut sina tuttar och ammar när man skall äta mat. eller när en sjuåring brölar som en flodhäst på tunnelbanan och snorar ner hela sätet. fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0