bandit queen drinking bandit wine.

jag har blivit helt körd på looptroop av nån förbannat konstig anledning. förstår verkligen inte varför. nej nej. kan ju inte bero på att jag tar låtskickningar på sjukt stort allvar, och därför tolkar texten i bandit queen ord för ord som någon form utav "jag diggar dig"-förklaring. men det är ju min subjektiva tolkning.

i vilket fall som helst har jag och min partner in crime, linn, kört skitafort till ikea (ja, skitafort. ganska vårdslöst och verkligen inte särskilt lagligt. gps-kvinnan skrek "sväng höger! sväng höger!" men det sket vi i. för vi visste bara inte hur man fick käft på henne.) och handlat massor med fyndvaror. jag har köpt bord, mattor, vinglas, krukväxt, andra glas, burkar med magneter på (de största såklart. finns det två storlekar, som kostar lika mycket, är det ju klart att man tar de största. man vill ju ha så mycket burk för pengarna som möjligt) och annat "skit". nu står jag därför mäkta nöjd och inspekterar mitt nyinköpta bord, med vinglas på. gott, och fint. bilder kommer snart.

dagens mest skrämmande: jag är i vanliga fall inte särskilt rädd för spindlar, men den som för två sekunder sen kröp över golvet och sedan mellan mina fötter för att slutligen förvinna under ena soffan fick mig att skrika till. ni vet sådär löjligt lite att det mest låter som en kvävd väsning. pinsamt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0