att sätta mat...

...framför ett annat ord är inte alltid rättfärdigat. det har visat sig väldigt poppis att sätta "mat" framför söta ord, så som "matmuffins" och "matpaj". idag gjorde jag ett försök i att sätta ordet framför våfflor. "matvåfflor". det blev inget bra. det blev gott, men jag vart så sugen på att äta dem som vanligt. därför åt jag den numera berömda ananassalladen och baconet för sig, och våfflorna för sig. letade frenetiskt efter socker, men insåg att jag smart nog inte har nått. hälsan själv, heter det ju ibland. inte för mig dock. för som ni kanske förstår tränar jag inte bara för att kunna beundra min smäckra kropp i stora speglar, utan även för att jag ska kunna äta fett och socker ohämmat.
dagens film: egentligen vill jag säga filmer. för nu ska jag kolla färdigt de tio sista minuterna på "dan in real life" och sedan kolla på "the wackness". vem fan kollar på "let's dance", liksom?

Kommentarer
Postat av: julia..

eller kanske man ska fråga sig...vem fan är hemma en fredagskvåäll?

2009-01-11 @ 19:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0