ytterst dåligt.

det blev ingen morgonpromenad för mig. trots att jag hade ställt tre alarm, plus att jag fick ett egentligen uppiggande sms halv nio, så är det som att min kropp vet om att jag inte behöver gå upp egentligen. därför sover den vidare. sov till tio, och är nu förbannad på mig själv. det får blir promenad efter den sena lunch det kommer bli.

om en halvtimme ska jag och jessica (prinsen) och don thomaso göra ett litet arbete på en halvtimme. hade vi tänkt. efter det skall jag minsann städa, leta ännu mer efter gymkortet och plocka ännu mer iordning.

dagens hemåkande: helgen vecka åtta funderar jag på att åka hem till la. julia ska med. emma, ska du?

Kommentarer
Postat av: julia..

OOOH YEEAAAH!

2009-02-03 @ 15:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0