vaken efter mycket om...

...och men. jag har bytt alarmsignal på mobilen. problemet är bara att jag inte verkar vakna av den. iallafall inte de första gångerna det ringde. oroväckande. sen var det så varmt och skönt i sängen att jag snoozade lite extra. men nu är jag uppe, och skall börja skriva rent och lägga till grejer på grupparbetet vi skriver om chilli. inredningsbutiken, ni vet. sen ska jag bara göra en power point på det också. geez, pojkarna owe coffe for life efter detta... så. dags att börja. återkommer.

dagens bio: alltså, vi ska göra det. äntligen. jag och apotekaren har inte bara bokat, utan till och med köpt biljetter till bion ikväll. att gå på bio har det varit på tal om typ ända sen vi träffades. vilket inte är evigheter sedan, men ni fattar. vi ska se "the wrestler"bio sture, efter rekommendationer. både om filmen och biografen. score.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0