sicko melodifestivalido.

herre jissanes vad man kan tröttna på petra mede. ingenting hon säger är kul. jag har kollat/lyssnat på alla låtarna, och hoppas verkligen att svenska folket har vett nog att rösta iväg emd, velvet och de där snubbarna i rött, rigo och hans vänner, till nästa omgång. då blir jag nöjd. tur att några var bra iallafall, för jag börjar bli ganska sjuk nu, så denna kväll kunde slutat i katastrof med enbart bitterhet från min sida. men det verkar som att jag kommer kunna somna ganska gott ändå.

förresten har min käraste linn börjat blogga. hur kul som helst juh! numera ligger hon på länklistan till höger!

dagens eh, hallå?!: eh, hallå?! är det någon mer än jag som redan nu har kissat lite i byxorna bara av tanken på att ice age 3 är på gång? eller?

 

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh gullunge! Du ska få ligga på min länklista också!! Saknar dig! Puss

2009-02-22 @ 08:53:37
URL: http://tingelinglinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0