tidig morgon efter mysig kväll.

mmm. kvällen hos linn igår var mycket mysig! vi åt spaghetti och köttfärssås, och inte nog med det hade linn varit en gullunge och köpt en stor fet semla som jag (direkt efter maten) klämde i mig utan problem. man kan undra vart allt tar vägen på min lilla kropp. haha. inte nog med det delade vi sedan på kakor och vaniljbulle som jag tagit med mig. gottegrisar är vi båda två. eller mest jag. linn har börjat äta low carb-high fat, och det verkar vara både gott och hälsosamt. för hon känner inget sötsug längre. så det så.

nu sitter jag i skolan och väntar på att klockan skall bli nio. innan dess skall jag dock plugga lite. så jag säger over, and out.

dagens mest närsynta: jag. igår tog jag av linserna för att de började klia. men så började seinfeld, så då var jag tvungen att sätta mig framför tvn. väldigt framför. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0