råplugg på rösti.

mmm. jag sov länge idag. till tio. sen segade jag med rösti och txistorra till frukost och har först nu satt mig vid bordet för att pluga. apotekaren är iväg och jobbar, så jag borde passa på att plugga stenhårt tills han kommer hem. egentligen var det tänkt att jag skulle plugga hårt (alltså inte stenhårt) mellan 10 och 13, men nu blir det stenhårt mellan 12 och 14 istället. nyckeltal var det. usch.

dagens återhållsamhet: jag tror ärligt talat inte att de åsikter och tyckanden jag har är så många fler eller särskilt konstiga jämfört med andra, skillnaden är väl bara att jag sätter ord på dem här. men jag skall försöka hålla tillbaka på de åsikter där jag kan tänkas framstå som en icke-feminstisk och ojämnställd människa, för det orkar jag bara inte med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ne men asså de handlar om att tänka lite längre innan man säger/skriver saker.Tänka igenom vad ens åsikter egentligen bygger på. Även visst att de är många som tänker precis de som du sätter ord på så är de många som bara kör med flowet och ja precis inte tänker på vad man sänder ut för signaler och vad man ger upphov till genom att tycka vissa saker. aaa visst serru.

2009-02-19 @ 18:40:13
Postat av: julia

hihih de va jag igen...=)

2009-02-19 @ 18:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0