nyheter på morgonen.

jag älskar när de skojar till det på nyhetsmorgon! jenny östergren och anders kraft är mina favoriter i soffan. någon politiker hade skrivit något roligt till sin fru på facebook i stil med "var det den nya regionsledningen du ville diskutera mer ikväll? *blink blink*" då kläcker jenny ur sig "ja då kan man ju undra vilka regioner det är han menar, hö hö hö..." hans blev här ganska generad. skoj. kanske inte lika kul när jag skriver det, men det var roligt.

nu skall jag till skolan. blä blä. företagsekono... se, jag somnar fortfarande när jag skall skriva det! det är hlet klart inte min stark sida, även om jag verkar vara en utav få i klassen som iallafall har lite koll.

dagens mysigaste: ser fram emot att spendera kvällen och natten hos linn. det var längesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0