lördag kväll.

yep. it's saturday night. saturday day har varit oerhört seg, och vi har bara ätit och kollat  på the faculty. vi kom ju hem ganska sent igår, därför sov vi ganska länge.

aj. apotekaren upptäckte precis det brännmärke jag fått efter att någon bränt mig med en cigarett igår. det är det som är problemet med solidaritet. man får röka där uppe, då det är som en uteservering med bar mellan dansgolv, lounge och toaletterna. usch och fy vad ont det gjorde, komme rjag ihåg. men som tur var hade jag druckit lika mycket som killarna och kände därför inte större smärta resten av kvällen. vi var alltså på lite förfest först hos apotekarens kompis. där sällskapades vi av ytterligare några vänner. det var trevligt, även om vi inte kunde så mycket på på spåret. kvällen på solidaritet dansades det mycket, och jag tror faktiskt att jag skulle kunna gå dit igen, trots att jag dyrt och heligt lovat att aldrig göra det, tidigare.

nu väntar middag och sedan eventuellt pingisspelning med vännen vi var hos igår. får lov att bli en tidig kväll ikväll. det skall inte springas sick-sack på hamngatan eller slås några huvuden i handfaten inatt.

dagens "gissa vem som går åt fel håll i rulltrappan?":

Kommentarer
Postat av: julia

vadå vem är d edå? nån kändis?

2009-02-14 @ 20:10:15
Postat av: emelie

hahaha... nääää... fattar du inte? de går ju åt FEL håll.. alltså, man skall åka uppför den, men de går neråt :) hehe

2009-02-14 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0