lagom hem.

trots att kvällen blev sådär, är jag ganska nöjd. iallafall med att jag lyckades ta mig hem lagom i tid till att seinfeld började, och att jag hade glass i frysen som smakade fantastiskt gott efter två öl. morfar ginko lever verkligen upp till ryktet att vara det mest populära stället för pingis (eller som vissa verkar vilja kalla det; pingpong). det var knökat runt pingisbordet i den lilla lilla lokalen det var placerat i. så knökat att vi först inte vågade oss på att spela, och sedan åkte ut stup i kvarten för att folk stod ivägen. vi får helt enkelt leta efter ännu ett nytt ställe. även om jag gärna går dit ock dricker öl en annan gång. utan att spela pingis.

nu skrattar jag åt seinfeld och önskar att jag kunde haft ett trevligt samtal på skype samtidigt. men apotekaren sover redan för han skall tvunget gå upp skittidigt på morgonen numera. tycker jag verkar lite onödigt. å andra sidan skall jag minsann också gå till sängs nu, bums. efter seinfeld.

dagens föränding: händer först imorgon. men det ska bli kul att se hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0