förvirrad.

ibland är det bra att ha vänner att prata med. ibland är det bra att fråga dem om råd och så. men ikväll gjorde therese och moahhh mig mest förvirrad, och jag förvärrade förvirringen ganska bra själv också. jag undrar, vad ska det bli av mig?? aja, löser sig nog.

nu har jag pillat bort sårskorpan från min cigarette burn, och det gör ont. höften gör också lite ont. men inte så farligt som det skulle kunna vara, så imorgon blir det ett träningspass innan jag drar norrut. jo men visst, emelie skall flänga till uppsala med all sin packning imorgon efter skolan. stanna där till fredag. åka till haninge och göra prov på fredag förmiddag, åka till t-centralen efter lunch och sedan åka buss i sju timmar till halmstad. stanna där till tisdag och sedan ta 06.40 flyget till arlanda från ängelholm för att kunna vara i skolan till nio. med all sin packning. jag är inte klok. men vad gör man inte för att få träffa sånna man gillar, eh? nu, sova.

dagens jaha: jaha? så nu var det dags att höra av sig, och komma med skamliga förslag? ibland tror jag att män/killar/de av manligt kön/ni fattar har en speciellt utvecklad del i luktsinnet där de kan sniffa sig till minsta lilla uns av lyckohormoner man sänder ut. så måste det vara. tur att man är medveten om detta och kan känna det på sig lite i förväg och förbereda sig. den som lever den lär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0