bullmys med minnen.

efter en helkväll med londonflickorna (några av dem iallafall) är jag nu två bullar och tjugo brago kex fetare. men det var det värt. detta sköljdes ned med kaffe och saft. och vatten. vet inte riktigt vad vi pratade om mer än:

ingång i lyktstolpar, taxiåk med främmande män. håriga män. allas man jamie. svarta, vita och svåra män. utbildning, vanebildning och karriärångest. panikångst, prostitution och blodkorv. vart tog tjejer som vi vägen?

nu skall jag sova gott i rena lakan. imorgon blir det heldag i skolan som antagligen kommer gå ganska snabbt ändå.

dagens vill: jag vill flytta närmre stan. helst kungsholmen någonstans. för jag orkar inte bo som en jäkla utböling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0