kvinnokroppar och koranen.

effektiv dag! helt klart. jag och julia satt i bibblan flera timmar. vi pluggade och pluggade, och läste roliga böcker. jag tittade mest på bilderna dock, och hittade bland annat en bok med bilder av jane bark. vi läste även koranen lite. och pratade om religion och kvinnoförtryck. av sedan åt vi väldigt sen lunch på dreamcakes, för erlandssons hade stängt. efter den sena lunchen kom vi på att vi ville åka hem.
så nu ska jag och emma åka in till halmstad. jag ska byta felaktiga julklappar och kanske sola. om jag kan övertala emma till det. men hon var inte jättesugen när vi talades vid senast, så det blir nog inte av. synd. för jag är så blek att man skulle kunna tro att min pappa jobbar som glasmästare.

dagens retro: jag och emma och julia har börjat göra en sak vi säker gjorde varje dag för åtta år sedan. vi pratar tre. det där pipet i bakgrunden låter så fint i öronen, och påminner om fina tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0