status just nu:

trött. har inte sovit alls bra.
dissad. visste att mr no-name-guy skulle banga ur, men hade ändå lite hopp om att få besök ikväll. men nej.
sjuk: jag har lite ont i hlsen. det är inget bra. skall dock åka i träningskläder iallafall, ifall att jag känner att jag orkar träna.
nervös: är lite nervös inför provet ändå, trots att jag igår intalade mig själv: "för helvete emelie, du kan ju detta!"
osugen: jag är inte sugen på mat över huvud taget. det är inge kul. för jag gillar att äta.

dagens i-landsproblem: mobilen jag köpte igår är för stor. jag får kramp i hela underarmen när jag skriver sms. det suger. plus att "bakåt"-knappen låter konstigt, typ som att den knarrar. så nu måste jag åka till stan och lämna tillbaka skiten. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0