spelkväll väntar.

herre jesus vad folk handlar. finanskrisen märks då inte av. nej nej, folk handlar som att de aldrig sett mat innan. därför gick mina sex timmar av arbete ganska fort. jag lyckades även flirta till mig att få gå hem lite tidigare. sista dagen med jobb, nu väntar en hel vecka med plugg, nyårsfirande och kamrathäng. kamraterna ville ikväll gå på bio. låt den rätte komma in, klockan tio i laholm. jag lade såklart in mitt veto, så istället ska vi dricka vin och spela spel här på åmotsgård.

alltså inga direkta nyheter, mer än att jag nästan kissade på mig när jag såg en halvkändis idag. det var hon leila eller vad tusan hon nu heter som inte gick vidare i idol. hon bor tydligen i skottorp. så nu vet ni det.

dagens "det är alltid...": det är alltid lika tråkigt när man spanat in en fin man/kille/pojke i butiken. sitter och ler hysteriskt fånigt i kassan när han börjar plocka upp grejerna och det...
...börjar rulla fram barnmat och blöjor på bandet. även om man kunde hoppas, är ju chansen att han handlar åt hans syster/jobbarkompis/what ever ganska liten.
...dyker upp en flickvän från ingenstans som börjar pussas och fjompa sig mitt framför ögonen. man vill bara säga: "tack tjejen, vi vet att du har en snygg pojkvän.  seså, move along och börja packa!"
...
visar sig är någon man kände när man var yngre och tidigare dissat. in your face, liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0