självgod redan då.

jag skall för säkerhets skull inte försöka hymla med att jag ofta anses vara något självgod, då det allt som oftast stämmer. det som är lite roligt är dock att jag tydligen var självgod redan vid 13 års ålder. detta brev skickade jag till min lillasyster sommaren 1999. som tur är har hon sparat det, så att vi alla kan skratta åt det, och glädjas över att jag iallafall stavar bättre nu, än jag gjorde då. herre jesus. jag var så fruktansvärd som tonåring.

dagens öl: eller rättare sagt, kvällens öl, skall drickas med en gammal arbetskollega från fitness24seven. ser fram emot att få höra lite skvaller, och kunna tjata lite om att de minsann får öppna i hammarbyhöjden bums!

Kommentarer
Postat av: Claudia

Ahhh, diggar din blogg, har till och med bokmärkt den! det du!

2008-12-01 @ 17:46:23
Postat av: julia

haha emelie..du är och var helt jävla sjuk i huvet! puss

2008-12-01 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0