roligt just nu.

såhär frammåt 23-tiden, när jag har bölat till "himelen kan vänta" (svt2), är det tur att man har apotekare och klasskamrater som kan få en på bättre humör. bland annat tycker jag...

...(och en vis don) att det skulle vara roligt att ladda ner denna ringsignalen (klicka på "något gayig" ) och skicka den till white barry.

...att det är taskigt att skicka läskiga (taskiga) bilder till någon (mig) som är så extremt mörkrädd:


...att min mamma borde skriva en bok i ämnet "hur du fångar folks uppmärksamhet på två sekunder". innan ikväll satt vi och kollade på ett naturprogram. eller ja, hon kollade, jag chattade på msn. då börjar hon, lagom högt, rabbla namn på olika djur. "mård, utter, bäver, iller..." jag frågar vad hon gör. "jo, i förra programmet fick man i uppgift att lära sig namnen på det djur som ingår i mårdsläktet. jag kommer bara på fyra. det ska vara åtta." klockrent.

...att min pappa borde skriva en handbok i "hur du förvirrar dina döttrar och lurar ner deras pojkvänner till kontoret så att de kan lyssna på konstiga låtar och (o)viktig trivia om döda country-sångare utan att de förstår varför de egentligen gör det."

nu, ska jag, trots hell's kitchen på tv, gå till sängs.

dagens plåt-rim: "den som vill ha plåt, han inget få't, såvida han skall sura hela ti'n."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0