ojdå. detta var ju lite dumt.

jag sov till halv fem. det är inte okej. jag har ju för tusan sovit bort hela dagen. jaja, det är kanske inte så konstigt. igår gick jag nämligen på bio, med en snubbe jag träffade i oslo för en herrans massa månader. vi såg madagaskar 2, och jag skrattade så att jag kiknade hela tiden. han tyckte det var roligt, men inte riktigt lika roligt.

efter filmen begav vi oss till söderkällaren för att dricka billig öl. detta gjorde vi, tillsammans med ett par som var ute på sin åttonde dejt. vi kom dock inte fram till om de legat ännu. det var liksom det jag var mest intresserad av. men jag antar nästan det. vi mötte även upp med prinsen, white barry, raspberry och jeanette en sabbis, innan vi tog pendeltåget till solna. låt mig informera er om att klockan nu är 01.15, och jag brukar somna typ vid tre.

framme i solna tog vi taxi till ett industriområde, klättarde upp för en trappstege och gick in i en lokal. basen dunkade så att jag kände det i hela magen. betalade 200 spänn, för att tillsammans med en massa annat folk dansa runt i små rum och olika gångar. även om de flesta inte gjorde annat än att slicka sig om munnen och dricka vatten, tyckte jag att det var helt underbart och brydde mig inte om att röken sved i ögeonen, och att jag inte såg någonting. jag bara dansade. helt fantastiskt. aldrig varit på underground-fest innan, nu är jag typ frälst. om man får vara så naiv och säga så.

tyvärr så slutade det roliga där, och resten av natten och morgonen var olidligt jobbig. jag såg vår träff som något rent vänskapligt, men det gjorde inte han. och därför blev det lite sliringar, och där är man fast i solna klockan fem på morgonen. men men. på vägen hem i förmiddags fick jag ett sms som förklarade att jag är "lite väl ytlig", och är väl inte jätteledsen över att ha bränt en bro direkt, utan bara trött på att än en gång bli påmind om att jag inte kan ha killkompisar.

jag gick och la mig när jag kom hem, typ halv tolv, och sov alltså till halv fem. nu har jag kokat nudlar, och dricker en kopp kaffe. ikväll blir en lugn kväll vill jag lova.

dagens sysselsättning: skall inta liggande ställning i soffan och kolla på talladega nights, och klockan sju på andra harry potter-filmen.

Kommentarer
Postat av: Träffen

Känner att jag måste kommentera.



1. Lite tips inför kommande träffar med "kil kompisar"

Du kanske borde låta personen i fråga veta att du endast är ute efter vänskap innan själva träffen. Eller i allafall hinta om det.

Skulle båda sluppit slösa vår tid då.



2. Det var ingen som tvingade dig att stanna till fem. Du visste hur det låg till redan klockan 2 och kunde gått hem när som helst.



2008-12-13 @ 20:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0